اخبار

جشن شکرگزاری موسسه خیریه مهر سهیلا

slider Jashne akhar sal final yekhati copy 1

 

جشن شکرگزاری موسسه خیریه مهر سهیلا

به گزارش روابط عمومی موسسسه خیریه مهر سهیلا مراسم جشن شکرگزاری با حضور درمانجویان و بهبود یافتگان این مرکز در سالن اجتماعات نژاد فلاح برگزار گردید

مراسم شکرگزاری موسسه خیریه مهر سهلا با رعایت پرتوکل های بهداشتی و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری کرج با حضور ارزشمند هنرمندان و حامیان مهر سهیلا به مناسب نیمه شعبان میلاد حضرت مهدی (عج) پرپا گردید.

ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا ضمن تقدیر و گرامیداشت میلاد با سعادت امام زمان حضرت ولی عصر گفت:

خدا را شاکریم در این روز کنار بهبود یافتگان و درمانجویان مهر سهیلا توانستیم گرد هم آییم و از خداوند سپاسگزاری نمایید.

مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا گفت:

امیدواریم در این جمعی که هستیم بیماران بهبودی کامل حاصل شود و مانند بهبود یافتگان در این برنامه در سال آینده در برنامه شکرگزاری مهر سهیلا حضور یابند و سلامتی مان را جشن بگیریم.

ناصر امینی گفت با تقدیر از حضور ارزشمند درمانجویان و بهبود یافتگان با تاکید بر امید بخشی، آموزش را رکن اساسی فعالیت موسسه خواند.

از دیگر سخنران این مراسم محمد جعفر گودرزی مددکاری اجتماعی بود که ضمن گرامیداشت این روز با تاکید بر تاثیر شکرگزاری در زندگی روزمره، همه‌ی درمانجویان را به انجام شکرگزاری در لحظه لحظه زندگی فراخواند.

از تمام مددکاران اجتماعی که با عشق ورزی به آسیب دیدگان اجتماعی تلاش می نمایند تقدیر و تشکر می کنم و دعا می کنیم برای بهبودی تمام درمانجویان مبتلا به بیماری سرطان

در ادامه مراسم شکرگزاری توسط سرکار خانم صانعی مدرس یوگا در سالن نژاد فلاح برگزار گردید، و درمانجویان و بهبود یافتگان با شکرگزاری از خداوند متعال برای بهبودی خود و سایر بیماران مبتلا به سرطان سلامتی و دعای خیر طلب نمودند.

به شکرانه یکسال تلاش مربیان و مددکاران و همچنین حامیان موسسه توسط بهبود یافتگان با اهدای گل و لوح، تقدیر بعمل آمد و از تلاش های این افراد از طرف موسسه خیریه مهر سهیلا قدردانی گردید.

اجرای موسیقی توسط نیما ریاضی خواننده و مجری برنامه و همچنین اجرای مسابقه و قرعه کشی سفر مشهد از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *