شرایط و ضوابط

خط‌مشی حریم خصوصی (Privacy)

  • به خط‌مشی حریم خصوصی موسسه خیریه مهر سهیلا خوش آمدید!
  • حریم خصوصی شما برای ما مهم است. این بیانیه‌ی حریم خصوصی توضیح می‌دهد که مهر سهیلا (mehresoheila.com )چه اطلاعات شخصی را در مورد شما جمع‌آوری می‌کند و چگونه از آن‌ها استفاده می‌کند تا خدمات خود را به‌طور کارآمد به شما عرضه کند و بهترین تجربه‌ی استفاده از خدمات را برای شما فراهم کند. در این بیانیه، خط‌مشی ما درباره‌ی حریم خصوصی شرح داده شده است. به هنگام استفاده از وب‌سایت مهر سهیلا (mehresoheila.com ) شما با عملکردهای ذکرشده در این بیانیه درباره‌ی حریم خصوصی موافقت کرده‌اید.

چه اطلاعاتی از کاربران توسط مهر سهیلا جمع‌آوری می‌شوند؟ و چگونه؟

  • مهر سهیلا (mehresoheila.com ) ، اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند تا خدمات خود را به‌طور کارآمد عرضه کند و بهترین تجربه‌ی استفاده از خدمات را برای شما فراهم کند. برخی از این اطلاعات به‌طور مستقیم توسط شما ارائه می‌شوند، مانند تاریخ ایجاد حساب مهرسهیلا، عباراتی که در قسمت جست‌وجو وارد می‌کنید، اجرای آزمون‌های مختلف موجود در مهر سهیلا ، اسنادی که در بخش پروفایل خود بارگذاری می‌کنید، خریدهایی که از مهر سهیلا انجام می‌دهید، یا تماس‌هایی که با خدمات پشتیبانی ما می‌گیرید و پیام‌هایی که می‌فرستید. با ثبت نحوه‌ی تعامل شما با سرویس‌های ما، مثلاً استفاده از فن‌آوری‌هایی مانند کوکی‌ها و دریافت گزارش‌های خطا یا داده‌های مربوط به استفاده از نرم‌افزار در حال اجرا در دستگاه‌تان، به بخشی از آن دسترسی پیدا می‌کنیم. همچنین، اطلاعاتی را از اشخاص ثالث دریافت می‌کنیم. مثلاً، ما اطلاعات جمع‌آوری‌شده را با خرید اطلاعات جمعیت‌شناختی از بانک یا شرکت‌های دیگر تکمیل می‌کنیم. همچنین، از سرویس‌های سایر شرکت‌ها استفاده می‌کنیم تا بتوانیم بر اساس آدرس IP، مکان شما را تعیین کنیم و محصولات و خدمات خاصی را برای منطقه‌ی جغرافیایی شما سفارشی‌سازی کنیم. شما می‌توانید اطلاعاتی را که جمع‌آوری میکنیم، خودتان انتخاب کنید. وقتی که از شما درخواست می‌شود اطلاعات شخصی ارائه دهید، می‌توانید درخواست را رد کنید. اما، اگر اطلاعات لازم برای ارائه‌ی یک سرویس یا محصول را ارائه نکنید، ممکن است نتوانید از برخی ویژگی‌ها یا محصولات و خدمات استفاده کنید.

در مورد کوکی‌ها چطور؟

  • کوکی‌ها (cookies) شناسه‌های واحدی هستند که ما به دستگاه شما ارسال می‌کنیم تا سامانه‌های ما بتوانند دستگاه شما را بشناسند و از این رو، قابلیت‌های بهتری را در اختیار شما قرار دهند. در بخش راهنمای بیشتر مرورگرها روند جلوگیری از پذیرش کوکی‌های جدید، این‌که چگونه مرورگر خود را ملزوم کنید شما را از دریافت کوکی جدید باخبر کند، یا این‌که چگونه همه‌ی کوکی‌ها را غیرفعال کنید، گفته شده است. اطلاعات دیگری شبیه کوکی‌ها نیز وجود دارند که در افزونه‌های اضافه‌شده به مرورگر شما مانند Flash cookies استفاده می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را نیز غیرفعال یا پاک کنید. اما از طرفی دیگر و از آن‌جایی که کوکی‌ها به شما کمک می‌کنند تا از حداکثر امکانات در مهر سهیلا بهره ببرید، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را روشن بگذارید، در غیر این صورت، ممکن است نتوانید از برخی خدمات مهر سهیلا که نیازمند ورود شما به وب‌سایت هستند، استفاده کنید.

آیا مهر سهیلا اطلاعاتی که دریافت کرده است را به اشتراک می‌گذارد؟

  • اطلاعات کاربران ما بسیار بااهمیت هستند و ما آن‌ها را به دیگران نمی‌فروشیم. ما تنها اطلاعات را به‌صورت شرح‌داده‌شده در زیر به اشتراک می‌گذاریم. به صورتی که بتوانیم با توجه به مندرجات ذکرشده در این مقررات حریم خصوصی از آن‌ها محفاظت کنیم.
  • فراهم‌کننده‌های خدمات ثالث: ما اشخاص و شرکت‌های دیگری را استخدام می‌کنیم تا تحت نظارت ما عمل کنند. برای مثال، ارسال نامه و ایمیل، حذف اطلاعات تکراری از فهرست کاربران، تحلیل داده‌ها، ارائه‌کننده‌ی کمک‌های بازاریابی، و فراهم‌کننده‌ی خدمات کاربر. آن‌ها می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز برای انجام عملیات خود دسترسی داشته باشند، ولی برای استفاده‌های دیگر مجاز نیستند.
  • حفاظت از مهر سهیلا و دیگران: چنان‌چه به این نتیجه برسیم که انتشار حساب و دیگر اطلاعات شخصی برای مواردی از قبیل شکایت قانونی، اجرا یا اعمال و دیگر توافقات خودمان، یا حفاظت از حقوق، دارایی، یا امنیت مهر سهیلا ، کاربران خود، یا دیگران لازم است آن را منتشر خواهیم کرد. تبادل اطلاعات با شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر برای به حداقل رساندن ریسک اعتباری و محافظت در برابر تقلب نیز شامل این موضوع می‌شوند.
  • با کسب اجازه از شما: اگر قرار باشد اطلاعات به اشخاص ثالث دیگری به غیر از موارد بالا ارسال شود، به شما اطلاع‌رسانی می‌شود و شما یک فرصت خواهید داشت تا اشتراک‌گذاری اطلاعات را لغو کنید.

امنیت اطلاعات من چگونه فراهم می‌شود؟

  • یک شرط بسیار مهم و اساسی این است که حتماً از رمز ورود و رایانه‌ی خود در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت کنید. پس از اتمام کار در یک رایانه‌ی مشترک، مطمئن شوید که از حساب خود خارج شده‌اید.

من به چه اطلاعاتی می‌توانم دسترسی داشته باشم؟

  • مهر سهیلا ، امکان دسترسی به طیف وسیعی از اطلاعات حساب خودتان و تعاملاتی که با مهر سهیلا داشته‌اید را با مشاهده‌ی محدود و در موارد خاصی با امکان به‌روزرسانی فراهم می‌کند.

آیا افراد کم‌تر از ۱۸ سال اجازه استفاده از مهر سهیلا را دارند؟

  • اگر شما کمتر از ۱۸ سال دارید، تنها می‌توانید توسط والدین یا سرپرست خود از مهر سهیلا استفاده کنید.

شرایط استفاده، اعلان‌ها و بازنگری‌ها:

  • اگر شما انتخاب می‌کنید که از مهر سهیلا بازدید کنید، بازدید از وب‌سایت و هرگونه اختلاف بر سر حریم خصوصی منوط به مقررات و شرایط استفاده، شامل محدودیت‌ها و آسیب‌ها، حل اختلافات، و استفاده از قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران می‌شود. خواهشمند است در صورتی که از بابت حریم خصوصی در مهر سهیلا نگرانی دارید با ما تماس بگیرید و ما نیز سعی می‌کنیم آن نگرانی را برطرف سازیم. کسب‌وکار ما مدام در حال تغییر، پیشرفت و بهبود است و به همین خاطر مقررات حریم خصوصی و شرایط استفاده مهر سهیلا نیز تغییر می‌کنند و به‌روزرسانی می‌شوند. ممکن است برای شما ایمیل های یادآوری در خصوص قوانین و مقررات خود به‌صورت دوره‌ای ارسال کنیم، اما شما باید همیشه وب‌سایت ما را برای مشاهده‌ی آخرین تغییرات بررسی کنید. اگر چیز دیگری ذکر نکنیم، مقررات حال حاضر حریم خصوصی ما به تمام اطلاعاتی که درباره‌ی شما و حساب شما داریم اعمال می‌شود. ما پای قولی که بدهیم می‌ایستیم، از طرفی، بدون اجازه‌ی کاربرانی که تحت تأثیر تغییرات قرار می‌گیرند، شیوه‌ها و خط‌مشی‌های خود را به لحاظ مادی طوری تغییر نمی‌دهیم که اطلاعات گردآوری‌شده کاربر، کمتر از گذشته محافظت شود.