اخبار, مطالب عمومی

برگزاری اولین جلسه کمیسیون پزشکی موسسه خیریه مهر سهیلا

اولین جلسه کمیسیون پزشکی

اولین جلسه کمیسیون پزشکی موسسه خیریه مهر سهیلا در مورخ 6 تیر ماه 1402 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهرسهیلا اولین جلسه کمیسیون پزشکی این مرکز با ریاست دکتر محمد فرانوش در مرکز پژوهشکده غذد درون ریز و متابولیسم بیمارستان فیروزگر برگزار گردید.

حاضرین در این کمیسیون آقایان: دکتر فرانوش، دکتر کیانی راد،دکتر اکبری،دکتر نکوئیان ،دکتر بخشنده،دکتر احمدی،دکتر صارمی، مهندس غیاثی، ناصر امینی خانمها: دکتر ابراهیمی، دکتر مهروی، دکتر والابابایی،،دکترمینائیان بودند.

IMG

دکتر مهروی عضو پاسخگویی پزشکی اجتماعی وزارت بهداشت و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و از اعضای این کمیسیون گفت:

یکی از ارکان مهم کمیسیون پزشکی توجه ویژه به آموزش می باشد. آموزش می تواند در سه حوزه رفتار با بیمار، آموزش پزشکان متخصص و آموزش جامعه که شامل بیماران، همراهان بیمار به همراه تولید محتوای آموزشی برای عموم اتفاق افتد.

این عضو کمیسیون پزشکی مهر سهیلا گفت: کارآفرینی اجتماعی با هدفت عزت نفس و توانمند سازی بیماران می تواند نقش مهمی در معیشت بیماران ایفا نماید. طرح های فناورانه محصول محور به منظور پیشگیری از سرطان در حوزه تولید مکمل های غذایی و تولید فناورانه کیت های تشخیص زود هنگام سرطان از موضوعات مورد بحث ایشان بود.

IMG

دکتر محمد فرانوش ریاست کمیسیون در این جلسه گفت:

امیدوارم جلسات کمیسیون پزشکی بتواند گامی در جهت نتایج مطلوب درمان باشد و همه باهم کمک کنیم تا در مسیر تشخیص و درمان موثر باشیم.

دکتر محمد فرانوش ریاست کمیسیون پزشکی مهر سهیلا به اعضا پیشنهاد داد تا کمیسیون در حوزه پزشکی شخصی، سلول درمانی و ایمنی درمانی طرح ها و برنامه های خود را در کمیسیون آتی مطرح نمایند.

مهندس محمد تقی غیاثی رئیس هیات مدیره موسسه خیریه مهر سهیلا ضمن تقدیر و تشکر از تشکیل این کمیسیون گفت: شرکت کیمیاران در سالهای متوالی و در گذشته همیشه در کنار درمانجویان و بیماران مبتلا به سرطان موسسه خیریه مهر سهیلا بوده و  اعلام آمادگی خود را بعنوان یک صنعتگر و تولید کننده در حوزه آزمایشگاهی، تحقیقاتی و تولید محصولات فناورانه اعلام نمود و از اعضا جهت بازدید از امکانات شرکت در این حوزه دعوت نمود.

IMG

ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سیهلا با اظهار خوشحالی از تشکیل این جلسه گفت:

میزان خوشحالی خود را نمی توانم بیان کنم. پیوند صنعت و دانشگاه را اتفاقی مبارک می دانم و خوشحالم در کنار ما هستید و یقین دارم در آینده نزدیک شاهد اتفاق های مهم و خبرهای خوب خواهیم بود.

دکتر رضا نکوئیان نایب رئیس کمیسیون پزشکی مهر سهیلا با اظهار خوشحالی از تشکیل این جلسه گفت:

قطعا افراد حاضر و اعضاء محترم کمیسیون با تخصص و موقعیت اجتماعی خود می توانند گامی موثر در عرصه علمی و پژوهشی ایفا نمایند.

IMG

ایشان با مهم خواندن تحقیقات گفت: تحقیقات با کمک صنعت می تواند مسیر درست و موثر را پیدا نماید و حضور افراد علمی و موثر می تواند راهگشا باشد.

دکتر صارمی رئیس هیات مدیره شرکت آمیتیس ژن و عضو این کمیسیون گفت: ما از طرح های خدماتی تخصصی استقبال می نماییم تا تبدیل به یک محصول گردند.

امضاء تفاهم نامه همکاری با شرکت آمیتیس ژن، اهدای احکام کمیسیون به آقایان دکتر محمد فرانوش بعنوان رئیس کمیسیون پزشکی، دکتر رضا نکوئیان بعنوان نایب رئیس کمیسیون پزشکی و دکتر احمدی بعنوان دبیر کمیسیون از طرف هیات مدیره موسسه از دیگر اتفاق های مهم این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *