کمک موسسه به بیماران ، دریافت کمک مالی از خیرین ، امکان همکاری با موسسه

چه کمکی موسسه به من میکند؟

خیلی از عزیزان مبتلا به بیماری هایی میشوند و یکی از این بیماری ها سرطان است در موسسه خیریه مهر سهیلا شما که مبتلا به سرطان هستید در کنار گذراندن مراحل درمان به بهترین شکل روزهای شادی را نیز سپری خواهید نمود و در کلاسهای ویژه موسسه نیز شرکت خواهید داشت . موسسه خیریه مهر سهیلا به بیماران از سن 14 سال به بالا که ساکن استان البرز باشند خدمات ارائه مینماید.

این موسسه فقط به بیماران مبتلا به سرطان ارائه خدمت می کند. موسسه مهر سهیلا به بیماران تحت پوشش خود در زمینه،داروهای شیمی درمانی ، پرتودرمانی ، آزمایشگاه ، غربالگری و ارائه معرفی نامه به موسسات همکار ، معرفی نامه برای پزشکان ( چشم پزشکی ، دندانپزشکی ، تغذیه ، پوست ، عمومی ) ارائه خدمت می کند.

میخواهم به موسسه کمک مالی کنم

از آنجا که فرهنگ کمک به همنوع از دیرباز در آداب و رسوم کهن ما ایرانیان وجود داشته، مهر سهیلا نیز به عنوان یک موسسه خیریه با نیت درمان مبتلایان به سرطان، بستری مطمئن و امن را برای کمک های شما نیکوکاران گرامی که می تواند هم به صورت نقدی و هم به صورت نذورات خاص باشد را فراهم آورده است تا همزمان با انجام این نیت خیر بتوانید از نتایج این کمک ها به طرق مختلف مطلع گردید

شما می توانید کمک های نقدی خود را از طریق مراجعه به دفتر موسسه، یا واریز وجوه به حساب های بانکی مهر سهیلا و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، اهدا نمایید، همچنین می‌توانید با شماره‌گیری کد #6001*4*733* از طریق تلفن همراه خود کمک‌های عمومی خود را پرداخت نمایید. روش دیگر برای اهدای کمک های نقدی در قالب کمک های عمومی و نذورات خاص پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب است

بانک ملت

شماره حساب کوتاه مدت: 5525025027

عابر بانک بنام موسسه: 6104337875152363

IRشماره شبا:960120020000005525025027

بانک ملی

شماره حساب کوتاه مدت:0220074912005

IRشماره شبا:770170000000220074912005

عابر بانک بنام موسسه : 6037991899541449

*نماد همدردی(استند تسلیت)

با انتخاب نمادهای همدردی موسسه خیریه مهر سهیلا تسلی بخش عزیزان شوید و در تامین هزینه دارو و درمان بیماران همکاری نمائید.

 

 

* پرداخت ماهیانه کمک به موسسه

یکی از مهم‌ترین روش‌های کمک به موسسه خیریه مهر سهیلا، عضویت است. شما می‌توانید با پرداخت ماهانه حداقل 1000 تومان به جمع اعضای مهر سهیلا بپیوندید. اعضای موسسه نیکوکارانی هستند که با داشتن تعهد نسبت به هم نوعان خود به خوبی درک می‌کنند که ارائه خدمات و حمایت‌های مستمر به مبتلایان به سرطان و خانواده‌هایشان نیازمند تداوم حمایت آنهاست. اعضای مهر سهیلا با تعهد، احساس مسئولیت و نظم خود در پرداخت مستمر مبالغ عضویت، مهر سهیلا را قادر می‌سازند تا بتواند برای درمان و حمایت از مبتلایان به سرطان برنامه ریزی نماید

کمک مالی با ورود به درگاه پرداخت بانک

 

می خواهم با موسسه همکاری داشته باشم

داوطلبان یکی از بزرگ ‌ترین سرمایه های موسسه خیریه مهر سهیلا و ستون اصلی آن هستند. یکی از روش‌های کمک به مهر سهیلا فعالیت داوطلبانه برای موسسه است. داوطلب موسسه‌ی مهر سهیلا، فرد نیکوکاریست که بدون دریافت هیچ وجهی، مسئولیت انجام کاری مرتبط به موسسه را برعهده می‌گیرد. تنها تفاوت داوطلب با یک کارمند موظف ، در همین عدم دریافت دستمزد است و در دیگر جنبه ها هیچ‌گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.

موسسه ی مهر سهیلا به چند دلیل به نیروی داوطلب نیاز دارد:

– نیروهای داوطلب با برآوردن نیازهای اجرایی موسسه‌ی مهر سهیلا، موسسه را از استخدام نیروی موظف و به تبع آن صرف هزینه بی نیاز می‌گرداند.

– داوطلبین موسسه با انجام فعالیت هایی چون بازارچه های خیریه ، برای موسسه کسب درآمد می کنند.

– داوطلبین موسسه پس از مدتی، هرکدام بدل به سفیر موسسه می شوند که پیام و رسالت موسسه را با خود در سطح جامعه گسترش می‌دهند.

– اهدای آثار هنری: تابلوی نقاشی ، خوشنویسی ، کتاب ، عکس ، تابلو فرش ، صنایع دستی ، و تقدیم آثار هنری و دراماتیک و بازیگری در فیلم ، کارگردانی آثار دراماتیک و اهدای یک روز یا چند روز اجرای نمایش و… می تواند بصورت هدیه باشد.

– همکاری در زمینه های هنری و اجرای برنامه ها و جشن های موسسه خیریه مهر سهیلا