اخبار

نشست صمیمی مدیران محترم گروه های جهادی استان البرز با موسسه خیریه مهر سهیلا

01

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا مدیران گروه های جهادی استان البرز در مورخ 30 مرداد ماه 1401 در دفتر موسسه گرد هم آمدند.

میلاد بوئینی مدیر گروه های جهادی استان البرز هدف از تشکیل این جلسه را هم افزایی و کمک به محرومان و در راستای رسالت موسسه آموزش پیشگیری و درمان عنوان نمود.

اکبر عنایتی مسئول گروه های جهادی بسیج سازندگی و سپاه استان البرز با اظهار خشنودی از حضور ارزشمند گروه های جهادی در موسسه خیریه مهر سهیلا گفت:

کار ارزشمند موسسه خیریه مهر سهیلا ستودنی است و امیدواریم در کنار هم و با کمک 1400 گروه جهادی استان البرز بتوانیم موسسه و فعالیت های آن را معرفی نمائیم.

ایشان با تشریح فعالیت های گروه های جهادی خاطر نشان کرد: ما هم اکنون با کمک گروه های جهادی و بسیج سازندگی در تمامی محلات کم برخوردار حضور داریم و می توانیم با معرفی بیماران مبتلا به سرطان و همچنین اجرای طرح غربالگری در سطح استان به موسسه یاری رسانیم و در کنار آن با توجه به نوع فعالیت موسسه در معیشت و سایر نیاز های بیماران نیازمند استان سهیم باشیم.

آرش دارستانی رئیس اداره کل بیمه سلامت استان البرز دیگر میهمان این جمع صمیمی بود.

ایشان با تشریح فعالیت های اداره کل بیمه سلامت استان البرز گفت:

بیمه سلامت با رویکرد پیشگیری تشکیل شده است و در پوشش ها تا 80 درصد پوشش بیمه ای را برای بیماران لحاظ نموده است. بیمه سلامت در سال های متمادی خدمات متعددی را بصورت رایگان ارائه می نماید و اقشار کم برخوردار کمیته امداد، بهزیستی و حتی اتباع خارجی آسیب دیده را تحت پوشش قرار داده است.

ایشان با اشاره به پوشش های بیمه ای بیماری های خاص گفت:

متاسفانه بیماری سرطان جز بیماری خاص محسوب نمی گردد، اما رفتار سازمان با این عزیزان بعنوان بیماران خاص لحاظ می گردد و فرانشیز این بیماران را تا 90 درصد پرداخت می نمائیم. اما موضوع اینجاست که قیمت برخی از این داروها تا چند ده میلیون هم می رسد و همان ده درصد مبلغ قابل توجه ای می باشد و این همت و یاری نیکوکاران وموسسات خیریه را می طلبد.

رئیس اداره کل بیمه استان البرز در ادامه گفت: ما از گروه های جهادی و به ویژه از موسسه خیریه مهر سهیلا درخواست داریم افراد بیمار نیازمند را به سازمان معرفی نمایند تا بتوانیم با تحت پوشش قرار دادن این افراد در تامین دارو به این عزیزان یاری نمائیم.

 

مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا با تشریح نحوه شکل گیری موسسه، فعالیت ها و رسالت موسسه گفت:

موسسه خیریه مهر سهیلا با هدف آموزش پیشگیری و درمان در استان البرز فعالیت می نماید و از همه گروه های جهادی در استان البرز درخواست داریم بعنوان سفیران ما در سراسر استان ما را به همگان معرفی نمایند.

ایشان با تقدیر از زحمات زیبا و قابل تقدیر گروه های جهادی در استان البرز گفت: عشق ورزی و تلاش شما عزیزان بسیار ستودنی است و بی شک اجر و منفعت این کار خیر و بزرگ در زندگی تان جاری و ساری خواهد بود.

مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا در جواب یکی از حاضرین که پرسید آیا شما در پذیرش بیمار محدودیت دارید پاسخ داد، ما در پذیرش بیماران مبتلا به سرطان در استان البرز محدودیتی نداریم و آماده پذیریش بیماران نیازمند مبتلا به سرطان در استان البرز می باشیم.

محدثه داودی مدیر گروه جهادی شهید مهدی عسگری فعالیت این گروه را در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و اظهار نمود ما در حال حاضر بیش از 60 پزشک و 40 دندانپزشک در اختیار داریم که می توانیم در استان خدمت رسانی نمائیم.

ایشان همچنین در ادامه با اشاره به موثر دانستن اجرای طرح غربالگری موسسه خیریه مهر سهیلا در استان البرز گفت:

ما در حال حاضر با توجه به حضور کارشناسان ماما در گروه جهادی شهید مهدی عسگری آماده همکاری در اجرای این طرح در استان البرز می باشیم.

در پایان مدیران گروه های جهادی از بخش ها و واحد های این موسسه بازدید نمودند.

آرش دارستانی رئیس اداره بیمه و ادارکل بیمه سلامت استان البرز، اکبر عنایتی بسیج سازندگی، سپاه استان البرز و مسئول گروه جهادی استان البرز، سیدمهدی سید علیخانی مسئول گروه جهادی طالقان، فرشید حیدری رئیس مجمع جهادگران استان البرز، داریوش گودرزی رئیس امور اداری اداره کل بیمه سلامت، مهدی زمانی مدیرگروه جهادی اشتهارد، محسن مهری مدیرگروه جهادی نظرآباد، حمید برقی مدیرگروه جهادی یا زهرا (س) کرج و حصارک، میلاد بوئینی مدیرگروه جهادی استان البرز، فرشید نصیری مدیرگروه های جهادی قلم استان البرز، حمید پناهیان مدیرگروه جهادی انصارالمهدی (عج) پزشکی و فرهنگی و عمرانی استان البرز، روح اله خورج مسئول شورای تعاون و مسئول گروه جهانی شهدای نسا بخش آسارا البرز، وحید بهرامی مسئول گروه جهادی محمد شهر و ماهدشت، پرویز عابدینی مسئول بسیج سازندگی ناحیه فردیس امام رضا(ع) محدثه داودی گروه جهادی شهید مهدی عسگری فعال در حوزه بهداشت و درمان، طیبه یحیوی مدیرگروه جهادی باب الحوائج فعالیت در ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع)

 

روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *