اخبار

اطلاعیه

copy

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا
جشن یلدای مهربانی در روزهای چهارشنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ در محل موسسه برگزار گردید.
این برنامه که به دلیل وجود کرونا و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی با تعداد محدودی از درمان جویانی که در کلاسهای آموزشی موسسه شرکت کرده بودند و یا تحت درمان شیمی درمانی، پرتو درمانی بودند برگزار شد.
به یاری و مدد و همیاری شما حامیان عزیز ز ما توانستیم برای ۲۰۰ درمان جوی تحت پوشش فعال ۲۰۰ بسته آجیل تهیه کنیم و تقدیم درمانجویان شد.
این برنامه در دو روز متفاوت اول هفته و آخر هفته با همکاری و مدد خانم زمانی با گروه دف نوازی که شور و هیجان خاصی به برنامه دادند، به سخنرانی خانم صمیمی به عنوان یک بهبود یافته که امید را در این عزیزان زنده کردند، خانم راشدی به عنوان روانشناس که با مراقبه ذهن عزیزان را خالی از استرس های روزانه کردند، خانم بنیانی حافظ خوانی و آواز خوانی آقای محمدی، قصه گویی ننه سرما خانم فارسی که حال و هوای یلدا را کاملا برای درمانجویان تداعی کردند برگزار شد.
بسته های آجیل یلدای مهربانی نیز بر اساس توصیه پزشک متخصص تغذیه که مصرف دانه های روغن را در جهت بهبود سلامت بیماران تشخیص داده تهیه شد تا این عزیزان بتوانند از تغذیه سالم در راستای بهبود و سلامتی جسم و جان خود استفاده کنند
از طرفی بعد از مدت ها با برگزاری جشن شب یلدا، و دورهمی کوچکی دانه‌ی شادی کوچکی را با یاری و همکاری شما عزیزان در این روزا در دلشان کاشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *