اخبار

شرکت ساپل سازه پلاستیک به طرح آموزش سلامت مردان موسسه خیریه مهر سهیلا پیوست.

شرکت ساپل با نزدیک به نیم قرن سابقه در تولید قطعات و ظروف پلاستیکی همواره یکی از حامیان ارزشمند مالی و معنوی موسسه خیریه مهر سهیلا است.

«شرکت‌ ساپل» همیشه با اعتقاد به اینکه« بنی ادم اعضای یک پیکرند/که در آفرینش زیک گوهرند» خود را عضوی از پیکر« جامعه» میداند و باور دارد همه ما انسانها در تمامی خوبی‌ها و زشتی های جامعه سهیم هستیم و بایستی مسئولانه و آگاهانه ایفاء نقش نماییم در راستای همین موضوع شرکت ساپل برای آگاهی رسانی به پرسنل خود از طریق برگزاری گارگاه های آموزشی بر آمد و با همکاری موسسه سلامت کارمندان خود را در اولویت قرار داد و به آموزش پرسنل خود پرداخت.

IMG

در این برنامه پزشک متخصص سرکار خانم فاطمه خصالی، با توضیح اورژانس های ارولوژی و انواع بیماری های مرتبط که می بایست در زمان طلایی خود به پزشک متخصص مراجعه شود به کارکنان کارخانه ساپل پرداخت.

در پایان برنامه زمانی برای پرسش و پاسخ به این عزیزان اختصاص داده شد.

۲۰۲۳۰۶۲۱ ۲۱۳۷۱۹

«شرکت ساپل» ماموریت خود را خدمت به خود از طریق خدمت به دیگران و جامعه میداند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ تعداد ۵۴ نفر از پرسنل آقا در طرح موسسه خیریه مهرسهیلا شرکت نمودند.

این طرح با هدف پیشگیری و تشخیص زود هنگام بیماری سرطان و سلامت مردان توسط موسسه خیریه مهر سهیلا با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا می باشد.

هم اکنون تا تاریخ 31 خرداد ماه 1402 در این طرح ۱۲۸ نفر آقا شرکت نمودند.

 

۲۰۲۳۰۶۲۱ ۲۰۵۴۲۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *