اخبار, مطالب عمومی

گلریزان موسسه خیریه مهر سهیلا 11 بهمن 1401

IMG WA

11 بهمن ماه 1401 مراسم گلریزان موسسه خیریه مهر سهیلا

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا مراسم گلریزان این موسسه با شعار ” آینه در آینه بسیار شد” در مورخ 11 بهمن ماه 1401 در هتل المپیک تهران با حضور جمع کثیری از حامیان صنعتی و نیکوکاران در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برپا شد.

گلریزان این موسسه در دو بخش جمع آوری کمک هزینه درمان درمانجویان مبتلا به سرطان و پژوهش و تحقیقات در حوزه سرطان برگزار شد.

ناصر امینی عضو هیات مدیره و مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا اولین سخنران این مراسم در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی همیشگی حامیان صنعتی و نیکوکاران با تشریح فعالیت موسسه در سنوات گذشته گفت:

موسسه خیریه مهر سهیلا امروز وارد دهه دوم فعالیت خود شده است و بسیار خرسندیم که توانستیم دوباره دور هم جمع شویم و با عشق، به بیماران مبتلا به سرطان کمک کنیم.

ناصر امینی در ادامه با طرح پرسش از حاضران گفت:

آیا رسیدگی تک بعدی به بیماران مبتلا به سرطان کافی است؟ چرا وقتی حتی به یک بیمار، کمک هزینه درمانی پرداخت می گردد در بهبودی فرد بیمار تاثیر قابل قبول ایجاد نمی شود؟

مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا گفت: زمانی که فرد بیمار می شود علاوه بر بیماری بسیاری از مشکلات گریبان گیر فرد بیمار خواهد شد که او را از درمان بیماری خود غافل می نماید

ایشان با اشاره به 7 بعد سلامت انسانی یک فرد با توجه به استاندارد های سازمان بهداشت جهانی گفت:

بر طبق استاندار سازمان بهداشت جهانی، فرد، نیازمند تامین 7 بعد سلامت انسانی است، نیاز جسمانی، روانی، شغلی، فرهنگی، اجتماعی، عاطفی و معنوی از ابعاد سلامتی انسانی به شمار می آید.

نادیده گرفتن و یا کم توجهی در هر یک از این ابعاد سلامتی می تواند چرخه معیوبی در نیاز های انسان ایجاد نماید که این چرخ هیچ گاه نمی چرخد.

ناصر امینی در ادامه گفت:

امروز موسسه در سن 10 سالگی به درجه ای از رشد و بالندگی و آگاهی رسیده است که اعتقاد داریم بیمار مبتلا به سرطان علاوه بر کمک هزینه درمان نیازمند کمک های همه جانبه برای بهبود شرایط زیستی است و این امر ممکن نخواهد شد مگر آنکه با کمک حامیان بتوانیم به همه امور یک فرد بیمار توجه و کمک نمایم و خدا را شاکریم که موسسه در این راه قدم برداشته است.

دکتر فرهاد امینی استاد دانشگاه هنر و کارگردان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حامیان این مرکز گفت:

کمک های مستمر و همیشگی می تواند در کمک به بیماران مبتلا به سرطان بسیار موثر و مفید باشد چرا که این کمک های مستمر می تواند به مدیران و مسئولین این مرکز این امکان را بدهد تا برنامه ریزی دقیق تری نسبت به انجام امور مددکاری برای درمانجویان صورت گیرد.

فرهاد امینی با اشاره به شعار گلریزان 1401  “آینه در آینه بسیار شد” خطاب به حاضران گفت: کمک و کار خیر شما عزیزان آینه کار خوب شما در فرد است و بی شک انعکاس کار خیر و زیبای شما بی نهایت خواهد بود.

دکتر رضا نکوئیان متخصص ژنتیک سرطان و عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهر سهیلا دیگر سخنران این مراسم بود.

ایشان در این مراسم گفت:

تحقیقات لازمه پیشگیری و درمان بیماری سرطان است. بسیاری از سرطان ها تشخیص قطعی ندارند اما درمقابل بسیاری از سرطان ها قابل پیشگیری است. روش های خاصی برای تشخیص سرطان وجود دارد اما برای این که بهتر بتوانیم سرطان شخص را تشخیص دهیم و با داروهای خاص و مختص همان فرد به درمان قطعی برسیم و بیمار را درمان نمائیم لازم است بیان ژن های هر شخصی را بطور خاص مورد بررسی قرار دهیم.

IMG

ما در موسسه خیریه مهر سهیلا در مسیر حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با کمک شما حامیان عزیز توانستیم آزمایشگاه تحقیقاتی مولکولی و ژنتیک ژنتیک سرطان را راه اندازی نمائیم.

این عضو هیات مدیره موسسه گفت: بسیار خوشحال کننده است که به بیمار بگوییم صد در صد بیماریش قابل درمان است و شرط این خبر خوب پیشگیری و اقدام به موقع است چرا که تشخیص زود هنگام در سرطان می تواند به درمان قطعی منتهی شود

رضا نیکوئیان با اشاره به سرطان های نو ظهور در آینده و شرایط سخت بیماران گفت:

متاسفانه ما در آینده با سرطان های نوظهوری در دنیا روبرو خواهیم بود و اگر بخواهیم در حوزه درمان پیشرفت نمائیم باید در حوزه تحقیقات سرطان نیز پیشرو باشیم.

این عضو هیات مدیره این موسسه در ادامه با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک این مرکز گفت:

خدا را شاکریم با کمک شما همراهان همیشگی توانستیم آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان این مرکز را راه اندازی نمائیم. اما امروز مسئولیت ما بیشتر شده است تا بتوانیم در حوزه تحقیقات مولکولی و ژنتیک فعالیت نمائیم.

IMG

ایشان با اشاره به پروژهای تحقیقاتی در حال انجام و پروژه های آتی این موسسه گفت:

تحقیقات هزینه دارد و مهر سهیلا می خواهد در این حوزه تحقیقاتی گام بردارد و بی شک کمک و همراهی همیشگی شما می تواند ما را در این مسیر یاری نماید.

ایشان در ادامه گفت: در سال های آتی شما حامیان، شاهد خبرهای خوبی در حوزه تحقیقات در مهر سهیلا با کمک استاتید دانشگاه ها و متخصصین خواهید بود.

IMG

اجرای موسیقی توسط موسسه هنری دنگ دنگ کوبان به سرپرستی خانم الهام پاکروان و آقای محمد شهاب داداش قاسمی و حضور ارزشمند اصحاب رسانه استان البرز و خبرگزاری ها در این مراسم از دیگر برنامه های این گلریزان بود.

مراسم گلریزان موسسه خیریه مهر سهیلا با اجرای مجری تلویزیون آقای سید جواد یحیوی با حضور مشتاقان و حامیان در هتل المپیک برگزار شد.

در ادامه مراسم گلریزان حامیان صنعتی پلیمر و پلاستیک و نیکوکاران با کمک های خود بصورت نقدی و تعهدی بصورت ماهانه و سالانه از فعالیت های این موسسه حمایت نمودند.

2 دیدگاه برای مطلب “گلریزان موسسه خیریه مهر سهیلا 11 بهمن 1401

  1. برای من شبی فراموش نشدنی بود. آموختم و راسخ تر شدم در همراهی بیشتر با آن کار سترگ. امید که با کاهش حجم کار بتوانم از اواخر سال آینده به جمع همراهان داوطلب بپیوندم.

  2. البته نقدی هم داشتم و آن عدم وجود پانل برای پرسش و پاسخ. امید که سال آینده اگر عمری باشد، برای برنامه ریزی کامل تر در خدمتتان باشم. گرچه دوست عزیزم جناب مهندس شهرابی بسیار عالی کارشان را انجام داده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *