آموزش

معرفی کتاب قانون توانگری

8

 

هیچ کس کسادی و زندگی بی برکت را دوست ندارد . البته نباید هم دوستشان داشت.این کتاب با بیان قوانینی ساده و منسجم کامیابی را تضمین می کند.

هنگامی که ایده های توانگری و کسب ثروت به سراغ کاترین پاندر آمد ابتدا آنها را در زندگی خود به کار بست و به ثروتی عظیم دست یافت پس از آن این ایده ها را در قالب کتاب ذیل عرضه کرد تا این توانایی را با زبانی ساده و گویا به همه بیاموزد.

سبک زیبا و داستان‌گونه نویسنده، ترجمه روان کتاب، ذکر منابع و مراجع مختلف، دسته‌بندی صحیح مطالب،‌ ارئه راهکارهای عملی، آموزش صحیح استفاده از جملات تأکیدی مثبت و بسیاری آیتم‌های دیگر نقاط قوت این کتاب می‌باشد که امیدوارم با مطالعه و استفاده از اصول مطرح شده در این کتاب کم‌کم به قدرتهای درون‌تان ایمان بیاورید و در جهت رشد و ارتقاء مادی و معنوی خود قدمی بردارید!

قدرت کلام

به هنگام تکرار عبارات تاکیدی، نیرویی عظیم را به حیطه نامریی می فرستید که قطعا بر جوهر کائنات اثر می گذارد و آن را به صورت ثمرات محسوس درمی آورد.

با تکرار عبارات تاکیدی نمی کوشید خدا را وادارید که چیزی را به شما بدهد، تنها راه دریافت آن فراوانی را می گشایید که پیشاپیش برای شما مهیا کرده است.

بر زبان آوردن کلام نیکو حتی اگر گاه به گاه باشد باز می تواند برای خودتان و دیگران توانگری و کامیابی بیافریند.

عبارات تاکیدی یکی از مهم ترین ارکان تجسم خلاق برای رسیدن به دروازه موفقیت و توانگری است، زیرا تاکید یعنی استوار و محکم کردن، تاکید کلامی نیرومند و مثبت، حاکی از این است که امری پیشاپیش چنین است. راهی برای «استواری و استحکام» چیزی است که تصورش را می کنید.

کافی است روزی پنج دقیقه با صدای بلند عبارات تاکیدی ویژه توانگری را تکرار کنید تا شاهد عظیم ترین معجزات مالی شوید.

 

شناسنامه‌ی کتاب

عنوان کتاب به فارسی: قانون توانگری

نویسنده: کاترین پاندر

منبع:سایت دنیای ثروت

مجله اینترنتی مهرسهیلا

www.mehresoheila.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *