اخبار

عقد قرار داد و تفاهم نامه فی ما بین پژوهشگاه رویان و موسسه خیریه مهر سهیلا

IMG

دومین جلسه کمیسیون پزشکی مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ مصادف با روز پزشک در محل پژوهشگاه رویان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه سرکار خانم دکتر ابراهیمی نماینده پژوهشگاه رویان به ایراد سخنرانی در خصوص معرفی پژوهشکده زیر مجموعه‌های آن پرداخت.ایشان با ترسیم نقشه ات رویان از مهر سهیلا درخواست کردند تا در حیطه‌هایی که می‌توانند به رویان کمک کنند و بالعکس به ایشان اعلام گردد.در این خصوص پیشنهاداتی شد که عبارت است از؛ حمایت از طرح تحقیقاتی سلول درمانی آموزش در خصوص سرطان به دانش آموزان معرفی بیماران نیازمند درمان از طرف مهر سهیلا به رویان در حیطه‌هایی که از نظر علمی این مرکز امکان کمک رسانی را دارد و …

IMG

در ادامه دکتر فرانوش پیشنهاد طراحی یک نقشه راه و پرسشنامه را دادند که با راهنمایی‌های دکتر بخشنده انجام خواهد گرفت.
سپس، جناب آقای مهندس امینی مدیرعامل محترم موسسه خیریه مهر سهیلا اهمیت سرطان پستان را یادآوری کردند و دکتر فرانوش راه حل را در ترویج غربالگری اولیه و آموزش عمومی در مورد سرطان های شایع دانستند.

IMG


جناب آقای مهندس غیاثی رئیس هیئت مدیره محترم موسسه خیریه مهر سهیلا تاکید داشتند که نیازها نیز با جزئیات تعیین شود و از ظرفیت آزمایشگاه موسسه استفاده گردد.

IMGجناب آقای دکتر نیکوییان متخصص ژنتیک سرطان با نظر به اهمیت تدوین نقشه راه به صورت فراخوان و ارائه پروپوزال و تهیه پیش نویس و تدوین آن اشاره کردند.

 


درادامه سرکار خانم دکتر افشاری معاون محترم پژوهشی رویان به ایراد سخن پرداختند در خصوص فعالیت‌های پژوهشگاه توضیحاتی را خدمت حضار ارائه نمودند.
در پایان با حضور جناب آقای دکتر وثوق معاون محترم امور درمان رویان نیز در این جلسه به عقد تفاهم نامه همکاری میان مرکز رویا و مهرسهیلا انجامید.

IMG

حاضرین محترم در جلسه

جناب آقایان دکتر فرانوش، دکتر نکوئیان، دکتر وثوق، مهندس غیاثی، مهندس امینی و دکتر احمدی 

خانم ها  دکتر محمودی، دکتر افشاری، جیبر و بابایی

 

روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *