اخبار

اولین جلسه شورای داوطلبان با موضوع طراحی گام بهبودی برای بیماران مبتلا به سرطان

news 12 gam scaled

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا اولین جلسه شورای داوطلبان با موضوع “طراحی گام های بهبودی” در مورخ 10 آبان ماه 1400 تشکیل گردید.

محمدجعفر گودرزی مددکاری اجتماعی و مدرس دوره های تحلیل رفتار متقابل در این جلسه گفت:

دوازده قدم برنامه‌ای متشکل از مجموعه‌ای از اصول راهنماست که برای بهبودی وسواس‌های رفتاری و دیگر مشکلات رفتاری به‌کار می‌رود.

وی با اشاره به شکل گیری انجمن های دوازده قدمی در دنیا گفت:

انجمن های دوازده قدمی سر آغاز و منشاء بهبودی و رسیدن به معنویات را در خود دارد و می تواند بعنوان یکی از روش­های بهبودی در بیماران مبتلا به سرطان بسیار موثر باشد.

این انجمن ها که در ابتدا جهت منع مصرف الکل در دنیا توسط یک شخص عادی راه اندازی گردید ، اکنون بیشتر از دویست و پنجاه گرایش مختلف دارد که اعضاء عضو آن توسط راهکارهایی که با یکدیگر در میان می گذارند توانسته­اند بر مشکلات غلبه کنند.

ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا با تاکید بر روند آموزشی موسسه گفت:

مهر سهیلا در نظر دارد با بکارگیری روش های آموزشی نوین بتواند تا حد امکان در بهبود وضعیت درمانجویان تلاش نماید و در این راستا با تشکیل شورای داوطلبان درصدد تولید محتوای آموزشی و علمی است.

ایشان با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای داوطلبان با عنوان طراحی گام های بهبودی اظهار امیدواری نمود که در آینده ای نزدیک، روش های آموزشی موثری را که در بیشتر کشورهای دنیا در حال اجرا می باشد با کمک متخصصان طراحی و اجرا نماید.

این جلسه با حضور آقای محمدجعفر گودرزی (مددکار اجتماعی و مدرس دوره های تحلیل رفتار متقابل) ،  سرکار خانم منصوره رحیمی( بهبود یافته و مدرس” 12 گام بهبودی”)، سرکار خانم نفیسه نوروزی (روانشناس بالینی) ،آقای ناصر امینی مدیرعامل و پرسنل مددکاری و روابط عمومی موسسه برگزار گردید. همچنین خانم ها لیلی صمیمی و الهه داغستانی بعنوان نماینده بهبود یافته در این جلسه حضور داشتند.

طراحی گام های بهبودی در دستور کار این کار گروه بوده و به زودی در کلاس های آموزشی به درمانجویان مهر سهیلا آموزش داده خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *