اخبار

اولین گردهمایی و هم اندیشی رسانه های استان البرز

dfg

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا اولین گردهمایی و هم اندیشی رسانه های استان البرز در تاریخ 30 آبان 1400 با حضور اصحاب رسانه و با هدف یاد آوری جلب مشارکت و مسئولیت های اجتماعی در محل موسسه برگزار گردید.

 

در ابتدا ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا  در حضور اهالی رسانه و خبر به ارائه گزارشی از مراحل شکل گیری، اخذ مجوز، فعالیت های اولیه موسسه، ترکیب هیات امنا و هیات مدیره، خیرین و حامیان، اساسنامه و نظامنامه و…ارائه کرد و گفت:

از سال 1394 فعالیت رسمی و جدی موسسه شکل گرفته و امروز خدا را شاکریم توانستیم به ۱۳۳۴پرونده بیمار مبتلا به سرطان در مهرسهیلا خدمت رسانی نماییم که از این تعداد تاکنون ۱۷۳ بیمار نیازمند با کمک‌های همه جانبه موسسه بهبودی کامل پیدا کرده اند.

 

مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا با تاکید بر آموزش، پیشگیری و درمان بعنوان پایه های اصلی فعالیت موسسه خیریه مهر سهیلا  افزود:

موسسه زیر چتر صنعت  پلاستیک و در حمایت جامعه پزشکی استان‌های تهران و البرز قرار دارد و با حمایت های این عزیزان توانسته در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

مهر سهیلا در حال توسعه است و ما در تلاشیم با خدمات رسانی بهینه، همه جانبه و متناسب با امکانات خود به بیماران مبتلا به سرطان خدمات مددکاری نظیر کمک های مالی و معیشتی همراه با خدمات آموزشی، آگاهی رسانی از انواع سرطان ها، همچنین خدمات مشاوره تغذیه و پزشکی ارائه نماییم

پس از توضیحات مدیرعامل موسسه، خبرنگاران حاضر در نشست سؤالات خود را در خصوص کم و کیف، چرایی و چگونگی فعالیت‌های عام المنفعه این مرکز طرح نمودند.

ناصر امینی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در دوران بیماری کرونا بر لزوم انتشار خدمات موسسه به بیماران مبتلا به سرطان در استان البرز تاکید نمود و گفت:

ما امروز آماده پاسخگویی معقول به مراجعان، بیماران و درمانجویان مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه هستیم از شما اصحاب رسانه انتظار داریم قبل از معرفی ما به خیرین و نیکوکاران، موسسه مهر سهیلا را به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان استان البرز معرفی نمایید تا بتوانیم در حد وسع خود مددرسان این عزیزان در حوزه های مختلف باشیم.

ناصر امینی با اشاره به راه اندازی اولین آزمایشگاه مولکولی ژنتیک در استان البرز اظهار نمود:

آزمایشگاه مولکولی ژنتیک مهر سهیلا در فضایی حدود 130 متر در طبقه چهارم موسسه در حال راه اندازی و تجهیز می باشد. بزودی این آزمایشگاه با ارائه خدمات رایگان در دسترس درمانجویان مهر سهیلا قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل موسسه در ادامه با اشاره به راه اندازی طرح جامع مرکز سرطان در استان البرز گفت: آزمایشگاه مولکولی ژنتیک بخشی از طرح جامع مرکز سرطان در استان البرز می باشد و در فاز تحقیقات و تدوین طرح راهبردی است.

 

در ادامه حاضرین از قسمت های مختلف موسسه خیریه مهر سهیلا واحد پذیرش، واحد مددکاری واحد روابط عمومی و آزمایشگاه مولکولی ژنتیک که در حال راه اندازی است بازدید نمودند.

جلسه هم اندیشی رسانه های استان البرز با حضوراصحاب رسانه آقایان سید ایوب محبوبیان شبکه خبر، احد معینی، یاسر کریمی و خانم سحر شالیها صدای رسای شهر، محمد رضا حاجی زاده خبرنگار، مهدی کریمایی روزنامه ی کار و کارگر و یاران خورشید و رضا قاسم پور خبرنگار رونامه مستقل حاضرین در این جلسه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *