آموزش, اخبار, مطالب عمومی

سمینار پیشگیری از سرطان با تغییر سبک زندگی

سمینار تغییر سبک زندگی

سمینار پیشگیری از سرطان با تغییر سبک زندگی روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۵/۲۵ توسط موسسه خیریه مهرسهیلا در محل سالن رشد اداره آموزش و پرورش به همراه اجرای موسیقی و مراسم قرعه کشی برگزار گردید.

سخنران اصلی این برنامه جناب آقای دکتر رضا نکوئیان صحبتهای خود را با موضوع ژنتیک سرطان، جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم و روش تغییر سبک زندگی به همراه آموزش تغذیه مناسب به منظور پیشگیری از سرطان برای حضار در سالن آغاز نمودند.

IMG


آقای دکتر نکوئیان با توضیح معنای سرطان و  تعریف لغوی آن از منظر پزشکی، نحوه تکثیر غیر متداول و بیش از حد معمول سلول ها در بدن  انسان پرداختند و به تقسیم سرطان به دو نوع خوش خیم و بدخیم اشاره نمودند.

 

IMG


از اهمیت انجام غربالگری های مربوط به انواع سرطان ها اشاره کردند و تاکید اهمیت به انجام غربالگری سلامت پستان برای بانوان به صورت ماهی یکبار نیز کردند.

IMG

توسط خود فرد اشاره نمودند و این نوید را دادند که با تشخیص زود هنگام بیماری نباید ترسی از سرطان داشت.
در ادامه در پایان جلسه به پرسش و پاسخ اختصاص داده شد و به تعدادی از سوالات حاضرین در جلسه ایشان پاسخ دادند.

سپس جناب آقای ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهرسهیلا سخنان خود را با معرفی موسسه و عملکرد آن طی سالهای گذشته و اعلام برنامه های پیش رو و اهمیت آموزش در پیشگیری از سرطان به سرانجام رساندند.

IMG

در این سمینارجناب آقای سعید موسویان مربی بین المللی پیلاتس حضور داشتند که در ابتدای این برنامه به پخش فیلمی از ایشان پرداخته شد که در زمینه آموزش ورزش و نحوه حمایت ایشان از بیماران مبتلا به سرطان توضیح داده شده بود.

در ادامه ایشان به اختصار در رابطه با نحوه انجام و اجرای ورزش بدون خستگی برای حاضرین در سالن صحبت کردند.

IMG

در کل برنامه گروه موسیقی صدای آشنا با حضور نوازندگان سنتور، دف و خواننده محترم هنر نمایی نمودند.

IMG

 

روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *