اخبار

دومین جشن مهرورزی مهرسهیلا

دومین مهرورزی

جشن مهرورزی موسسه خیریه مهر سهیلا با هدف تبادل تجربه زیستی افراد بهبود یافتگان در محل موسسه برگزار گردید این برنامه با هدف افزایش امید در درمانجویان با برپایی جشن ماه گرد تولد خردادی ها برپا شد.در این برنامه افراد بهبود یافته از بیماری سرطان با درمانجویان و مبتلایان این بیماری در کنار هم در جشن تولد شرکت نمودند. در این جشن که همراه با برنامه های آموزشی و شاد برگزار شد، افراد بهبود یافته از بیماری سرطان، تجربه زیستی خود را با بیماران و درمانجویان مهر سهیلا درمیان گذاشتند.

IMG

فاطمه یکی از بیماران بهبود یافته که به تازگی از این بیماری رهایی یافته بود در این برنامه برای درمانجویان گفت:من وقتی از بیماری خود مطلع شدم بسیار هراسان وغمگین بودم. به طوری که حتی راه رفتن عادی خود را هم فراموش کرده بودم. نا امید و بی حوصله، همیشه این سوال در ذهن من بود که “چرا من؟” اما به توصیه پزشک معالج و حمایت موسسه مهر سهیلا در روانشناسی، مشاوره ها و آموزش ها در حین درمان و همچنین حمایت های مالی در هزینه درمان، بر بیماری خود مسلط شدم و از آن رهایی یافتم.

IMG

بیماری که به من گفته شده بود که از هر 1000 زن در دنیا فقط 8 نفر به این بیماری مبتلا می شوند و من امیدی به بهبود نداشتم.خدا را شاکرم که امروز جز بهبود یافته ها از این بیماری هستم و آرزو می کنم هرکدام از شما عزیزان به زودی سلامتی خود را بدست آورید و در این برنامه از تجربه بهبود خود حرف بزنید.

IMG

جشن مهرورزی با هدف افزایش امید هر ماه برای بیماران متولد همان ماه با حضور بهبود یافتگان برگزار می گردد.

IMG ()

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *