اخبار

سمینار خانواده “زندگی آرام من”

slider خبر 1 1

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا 25 اردیبهشت1401 سمینار “زندگی آرام من” به مناسبت روز جهانی خانواده برگزار گردید.‬
این مراسم با مشارکت موسسه خیریه مهر سهیلا و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری البرز در سالن اجتماعات میلاد واقع در خیابان جهانشهر برپا شد.
دکتر رضا رنجبر دکترای علوم ارتباطات در جمع درمانجویان مهر سهیلا و سخنران ویژه این سمینار با تاکید بر انجسام و اکرام خانواده در روز جهانی خانواده گفت: مناسب ترین نظام برای تأمین نیازهای روحی و معنوی بشر خانواده است ایشان در سمینار آموزشی “زندگی آرام من” اظهار نمود خانواده می تواند بهترین بستر را برای تأمین امنیت، آرامش روانی اعضا و پرورش نسل جدید فراهم آورد.
ایشان در ادامه گفت:
هویت مجموعه شاخصه ها وویژگی هایی است که شخصیت یک فرد را از دیگران متمایز می سازد این بعد مهم وجودی تحت تاثیر عوامل گوناگونی از جمله خانواده، مدرسه، جامعه و… شکل می گیرد.و هم چنین دچار تحول می گردد. با عنایت به اینکه خانواده نخستین بستری است که انسان در آن بخشی از هویت انتسابی خودرا دریافت می کند لذا از تاثیرگذارترین عوامل در فرایند هویت یابی فرد خانواده می باشد.
دکتر علیمردانی معاون سلامت شهرداری البرز کرج مهمان ویژه این سمینار بود.
سولماز صادقیان رئیس اداره سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج هدف از برگزاری این رویداد سلامت محور را، ارائه راهکارهای مهم و کاربردی درخصوص خانواده و شیوه مدیریت رفتار و ارتباط بین اعضای خانواده بر شمرد.
وی خاطر نشان ساخت: اداره ترویج سلامت در سال 1401 در نظر دارد با راه اندازی دوره های مختلف مشاوره در موضوعات گوناگون بویژه خانواده و آسیب های اجتماعی و… تاثیر بسزایی در بهبود شرایط جامعه داشته باشد و اظهار امیدواری نمود با همکاری کلیه دستکاه های متولی، گام های مثبتی برداشته شود.
ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از حضور ارزشمند درمانجویان و حامیان در این سمینار و تقدیر ویژ از همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج در برگزاری این مراسم گفت: در اساسنامه موسسه بر آموزش قبل از پیشگیری و درمان تاکید شده است و موسسه خیریه مهر سهیلا علاوه بر کمک های مادی و مددکاری، آموزش را از ارکان اصلی برنامه های موسسه در حمایت از خانوده های درمانجویان تحت پوشش بر شمرد.
ایشان با اشاره به برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در حال برگزاری این مرکز گفت: موسسه خیریه مهر سهیلا علاوه بر خیریه بودن درکمک به بیماران مبتلا به سرطان و معیشت خانوده های این عزیزان برنامه های ورزشی، هنری ، موسیقی، خودشناسی، روانشاسی و همچنین برنامه های آگاهی رسانی از سرطان را در دستور کار این مرکز خواند.

حضور آقای موسویان مربی ورزش پیلاتس با اجرای زیبا در کنار درمانجویان یکی دیگر از برنامه های جذاب این سمینار بود.
پرسش و پاسخ، همچنین اهدای جوایز به شرکت کنندگان نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.
موسسه خیریه مهر سهیلا حامی بیماران مبتلا به سرطان تاکنون توانسته به بیش از 1400 بیمار مبتلا به سرطان امداد رسانی و خدمات مددکاری ارائه نماید.
این مرکز همه روزه از ساعت 8 الی 16 پذیرای بیماران نیازمند استان البرز به نشانی سه راه گوهر دشت(سه راه رجایی شهر به سمت کوی کارمندان ، خیابان سلحشور پلاک 6 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *