اخبار

داستان ماه اکتبر و روبان صورتی با همکاری موسسه بهنام دهشپور

sliderdaheshpoor 1

مشارکت در پویش آگاهی رسانی درباره سرطان پستان با همکاری موسسه بهنام دهشپور
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا با مشارکت در پویش سرطان پستان با شعار چند دقیقه برای یک عمر همزمان با بیش از بیست موسسه همکار برگزار گردید

همزمان با فرا رسیدن ماه اکتبر (ماه جهانی ارتقاء آگاهی بانوان در زمینه سرطان سینه) امسال نیز پویش ملی همه با هم به پیش، برای جهانی بدون ترس از بیماری سرطان پستان، امسال نیز با شعار چند دقیقه برای یک عمر با همکاری موسسات خیریه دهش پور و موسسه خیریه مهر سهیلا و بیش از 20 موسسه همکار برگزار گردید.

در این پویش از 30 مهر تا 3 آبان‌ماه، فعالیت‌هایی در جهت آگاه‌سازی زنان درباره سرطان پستان در تهران و سایر شهرستان‌ها انجام گردید. از جمله این فعالیت ها آگاهی بخشی در فضای مجازی با مشارکت در ارسال متون آموزشی، تصویر و همچنین ساخت ویدئو های کوتاه آموزشی با شعار چند دقیقه برای یک عمر ساخت و ارسال گردید.

 سرطان پستان رایج‌ترین آن‌ در میان بانوان است. بیماری‌ که اگر به موقع تشخیص داده شود‌، نه تنها از هزینه‌های مالی و روانی زیادی که به بیمار و خانواده‌‌ها تحمیل می‌شود می‌توان جلوگیری کرد، به راحتی نیز قابل درمان است

موسسه خیریه مهر سهیلا در راستای شعار و رسالت خود آموزش پیشگیری درمان” تلاش دارد هر ساله نسبت به آگاهی بخشی از سرطان های قابل پیش گیری ، فعالیت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *