آموزش, اخبار

مراسم تجدید حیات با کاشت نهال امید

sslider درختکاری 1

مراسم تجدید حیات با کاشت نهال امید در روز درختکاری به شکرانه سلامتی 175 بهبود یافته از بیماری سرطان
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا 15 اسفند 1400 مراسم روز درخت کاری مقارن با میلاد پر برکت امام حسین (ع) در موسسه خیریه مهر سهیلا برگزار گردید.
در هفته نیکوکاری مراسم روز درختکاری با کاشت 5 نهال امید به شکرانه سلامتی 175 بهبود یافته از بیماری سرطان در پارک سلحشور (روبروی دفتر موسسه) باحضور حامیان و بهبود یافتگان برگزاری گردید.
در این مراسم دکتر عمار ایزدیار عضو محترم شورای شهر کرج، کاظم نجاریون موسس انجمن مردمی رفتگران طبیعت و حامی محترم موسسه خیریه مهر سهیلا، گروه کوهنوردی آموت و حامیان موسسه حضور داشتند.
دکتر عمار ایزدیار عضو شورای شهر کرج ضمن بازدید از موسسه، از تلاش های این مرکز در انجام رسالت آموزش، پیشگیری و درمان در استان البرز تقدیر و تشکر نمود و در ادامه گفت:
اقدامات حمایتی و فعالیت های آموزشی و انسان دوستانه این مرکز در جهت آگاه سازی افراد از بیماری سرطان قابل تقدیر است.
ایشان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) گفت:
حفاظت از سلامت انسانها با حفاظت از محیط زیست امکان پذیر است. بسیار خرسندیم در روز درخت کاری در کنار افراد بهبود یافته از بیماری سرطان تحت حمایت موسسه خیریه مهر سهیلا هستم.
کاظم نجاریون موسس انجمن مردمی رفتگران طبیعت و همچنین عضو هیات امنای موسسه خیریه مهر سهیلا، از دیگر مهمانان ویژه این مراسم بود.
ایشان با کاشت نهال در پارک سلحشور به همراه بهبود یافتگان گفت:
امیدواریم با کاشت درخت به اکوسیستم و حفظ محیط زیست کمک کنیم و همه در نگهداری درخت ها کوشا باشیم و در پایان برای همه آرزوی سلامتی نمودند.
ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند و همیشگی حامیان و با تبریک اعیاد شعبانه و هفته نیکوکاری گفت:
خدا را شاکریم که توانستیم به لطف شما حامیان عزیز در کارنامه افتخارات موسسه 175 بهبود یافته را ثبت نماییم و از خداوند می خواهیم در این مسیر ما را یاری نماید تا بتوانیم هر روز شاهد بهبودی تعداد بیشتری از بیماران مبتلا به سرطان باشیم.
ایشان با اشاره به اهمیت آموزش در پیشگیری از بیماری سرطان اظهار امیدواری نمود، تا در سال پیش رو بتوانیم با حمایت ارگانها و سازمان ها، برنامه های آموزشی موثری برای آگاهی رسانی از سرطان در استان البرز ارائه نمائیم.
از دیگر برنامه های این مراسم برگزاری جشن “کاشت نهال امید” در پارک رو به روی موسسه بود که با حضور بهبودیافتگان و حامیان برگزار گردید.
در این جشن به مناسبت اعیاد شعبانه و میلاد امام حسین (ع) توسط شرکت کمیاران 5 سفر مشهد به قید قرعه به بهبود یافتگان اهدا گردید. تمامی هزینه پذیرایی این مراسم توسط شرکت محترم بسته بندی بدیعه تامین گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *