اخبار

همکاری با معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی البرز

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا جلسه همکاری با معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی البرز در مورخ 15 آذر ماه 1401 در محل این معاونت برگزار گردید.
در این جلسه دکتر رضا نکوئیان عضو هیات مدیره موسسه مهر سهیلا با معرفی و تشریح فعالیت های این مرکز گفت: موسسه خیریه مهر سهیلا در مسیر تحقیق و پژوهش اقدام به تاسیس آزمایشگاه نموده است و آماده همکاری با اساتید و دانشجویان این حوزه در پایان نامه ها و پرژه های تحقیقاتی می باشد.

۰۹۱۹۵۱

ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا با ارزشمند خواندن پیوند موسسه با دانشگاه گفت:
این پیوند بسیار مبارک خواهد بود امیدواریم موسسه با پشتوانه علمی خود و ارتباط موثر با دانشگاه بتواند گام های مهمی در کاهش آلام و شناخت بهتر سرطان بردارد.دکتر هادی پورجعفر مدیر توسعه ارزیابی تحقیقات معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی البرز با استقبال از حضور و طرح پیشنهادی موسسه گفت: بزودی جلسه بازدیدی از طرف این معاونت برای دیدار با مسئولیت و همچنین بازدید از آزمایشگاه برنامه ریزی خواهد شد و تفاهم نامه همکاری دانشگاه و موسسه مهر سهیلا منعقد می گردد.

۰۹۱۰۳۰

ایشان با اظهار خرسندی از این جلسه گفت: خدا را شاکریم که موسسه خیریه مهر سهیلا علاوه بر تامین هزینه های درمان در مسیر پژوهش و تحقیق گام بر می دارد.

۱۰۲۴۵۲

در ادامه این دیدار اعضای حاضر موسسه از بخش های مختلف آزمایشگاه تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی بازدید نمودند.

در این جلسه ناصر امینی مدیرعامل موسسه مهر سهیلا، دکتر رضا نکوئیان عضو هیات مدیره موسسه مهر سهیلا و متخصص ژنتیک سرطان، دکتر هادی پورمجد مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی البرز، آقای رنجبر کارشناس ارشد آزمایشگاه جامع تحقیقات علوم پزشکی البرز، فاطمه خصالی مسئول آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک مهر سهیلا و حسین شعبان زاده مدیر روابط عمومی موسسه خیریه مهر سیهلا حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *