اخبار, مطالب عمومی

دیدار دکتر علیرضا رادان، مشاور مشارکت های اجتماعی وزارت کشور و هیئت همراه از موسسه خیریه مهرسهیلا

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا دکتر علیرضا رادان مشاور مشارکت های اجتماعی وزارت کشور به همراه دکتر محمدجواد کاظمینی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز و فاطمه محمدی شکیب معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، با کارکنان موسسه خیریه مهر سهیلا دیدار نمودند.

دکتر علیرضا رادان مشاور مشارکت های اجتماعی وزارت کشور با ارزشمند خواندن فعالیت های موسسه خیریه مهر سهیلا گفت:
امروزه نگاه تشکل ها فقط کمک مالی نیست و در حوزه توانمند سازی و پیشگیری خصوصا در حوزه بهداشت و درمان فعالیت های موثری انجام می گیرد.
هنگامی که در یک خانواده فردی بیمار می شود باعث رخ داد معضلات اجتماعی می گردد. در واقع بسیاری از آسیب های اجتماعی به تنهایی به وجود نیامده و بیماری سرطان همراه با مشکلات اقتصادی و اجتماعی در خانواده ایجاد می گردد که موجب رخ داد سایر آسیب های اجتماعی می گردد.
همیشه پیشگیری می تواند کاهش هزینه درمان را به همراه داشته باشد و مهر سهیلا در این زمینه در استان کارهای شایسته ای را انجام داده است و قابل تقدیر است.

دکتر محمد جواد کاظمینی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان البرز نیز با تقدیر از فعالیت های موسسه خیریه مهر سهیلا گفت:
موسسه خیریه مهر سهیلا بعنوان یکی از موسسات پیش رو و فعال استان البرز می باشد که در حوزه سرطان و پیشگیری فعالیت های قابل توجه ای را انجام داده است.
در قرارگاه اجتماعی استانداری البرز مهرسهیلا دارای میز خدمت بوده و در تمامی جلسات این قرارگاه حضور فعال داشته است.

۱۵۱۵۰۵

در حاشیه این جلسه و دیدار اعضای حاضر از بخش های مختلف موسسه (واحد مددکاری، آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک، آموزش )بازدید نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *