اخبار, مطالب عمومی

افتتاحیه آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان

banner Slider khabar

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا در مورخ 13 و 14 آذرماه 1401 مراسم افتتاحیه آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان این مرکز برگزار شد.

در این مراسم که در عصر دو روز متوالی برگزار گردید هیات امناء و حامیان موسسه که در تجهیز این مرکز تحقیقاتی نقش داشتند حضور بهم رساندند.

ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا با تقدیر از حضور و همراهی همیشگی حامیان مهر سهیلا با تشریح فعالیت چند ساله موسسه گفت:

موسسه از سال 92 با یک اتاق 12 متری شروع به فعالیت نمود و امروز توانسته در یک ساختمان 4طبقه با زیر بنای 700 متری فعالیت خود را گسترش دهد، خدا را شاکریم امروز موسسه با پشتوانه علمی می خواهد گام بزرگی در حوزه تحقیقات بردارد.

DSC

مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا در ادامه گفت:

این آزمایشگاه تحقیقاتی به همت حامیان صنعتی و تولید کنندگان پلیمر و نیکوکاران و با هدف انجام پروژه ‏های تحقیقاتی در این مرکز تاسیس و راه اندازی شده است.

۱۶۲۳۲۹

۱۶۲۳۴۴

ناصر امینی در ادامه گفت:

آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان مهر سهیلا دارای 100 متر فضای آزمایشگاهی – تحقیقاتی و 45 متر فضای آموزشی مجزا برای برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی راه اندازی شده است.

DSC

دکتر نکوئیان عضو هیات مدیره موسسه و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران دیگر سخنران این نشست، گفت:

خدا را شاکریم که با همکاری و همدلی حامیان صنعتی و نیکوکاران توانستیم یک آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان را به صورت هدفمند برای انجام طرح های مولکولی و مخصوصاٌ ژنتیکی پیشرفته، در خدمت محققین، پزشکان و دانشگاه در موسسه خیریه مهر سهیلا ایجاد نمائیم.

IMG

ایشان در ادامه گفت: زیباترین خبر برای یک فرد مبتلا به سرطان این جمله خواهد بود که سرطان درمان دارد و این محقق نخواهد شد مگر با تحقیقات.

دکتر نکوئیان با ارزشمند خواندن این مرکز تحقیقاتی در استان البرز گفت: ما امیدواریم با همکاری دانشگاه ها بتوانیم طرح های تحقیقاتی دانشجویان و پروژها محققین و همچنین در پایان نامه های دانشجویان دکترا همکاری نمائیم و موسسه بعنوان بازوی علمی دانشگاه فعالیت نماید.

DSC

در ادامه حاضران و مهمانان از بخش های مختلف موسسه بویژه از آزمایشگاه تحقیقاتی مهر سهیلا بازدید نمودند و با فعالیت این مرکز تحقیقاتی بیشتر آشنا شدند.

موسسه خیریه مهر سهیلا با هدف آموزش پیشگیری درمان تاکنون توانسته به بیش از ۱۵۰۰ نفر از بيماران مبتلا به سرطان خدمت رسانی نماید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *