اخبار

نشست خبری در آستانه بهره برداری از آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیکی سرطان موسسه خیریه مهر سهیلا

banner Slider khabar

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا آزمایشگاه تحقیقاتی مولکولی و ژنتیک سرطان در آستانه بهره برداری استآزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیکی سرطان موسسه خیریه مهر سهیلا به همت حامیان خود، صنعت گران و تولید کنندگان پلیمر راه اندازی و در آستانه بهره برداری است.آزمایشگاه تحقیقاتی با هدف انجام پروژه ‏های تحقیقاتی منجر به تولید فناوری، شناخت سرطان و همکاری در انجام پایان نامه های تحقیقاتی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های ژنتیک، بیوتکنولوژی و بیوانفورماتیک راه اندازی شده است.

این مرکز دارای 100 متر فضای آزمایشگاهی و 45 متر فضای آموزشی مجزا برای برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی است در این راستا جمعی از اصحاب‌ رسانه در محل موسسه در مورخ ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح در نشست خبری حضور خواهند یافت.

رسانه های حاضر در این نشست خبرگزاری های ایرنا، تسنیم، مهر، روزنامه ایران، روزنامه پیام آشنا، روزنامه جام جم، البرز رسانه جهان صنعت، پایگاه خبری روستا، خبر گزاری دانش آموزی، پایگاه خبری کرج من و البرز یار حضور خواهند داشت.

موسسه خیریه مهر سهیلا با مجوز رسمی استانداری البرز از سال ۹۳ با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به صورت مردم نهاد،غیر دولتی و غیر انتفاعی با حمایت صنعتگران و همچنین جامعه پزشکی شروع به فعالیت نموده است.

این مؤسسه با هدف آموزش پیشگیری درمان توانسته به بیش از ۱۵۰۰ نفر از بيماران مبتلا به سرطان خدمت رسانی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *