اخبار

سمینار مدیریت تغییر و نظام آراستگی 5S  

S G

امروزه صاحبان مشاغل می دانند آموزش می تواند مسیر پیشرفت و توسعه را هموار نماید و به عبارتی دیگر مشاغل ناگزیر از آموزش می باشند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا سمینار آموزشی 5S  12 مهر ماه 1401 در موسسه خیریه مهر سهیلا برگزار گردید.

در این سمینار مدیران ارشد بیش از 10 برند و شرکت معتبر از حامیان موسسه خیریه مهر سهیلا شرکت نمودند.

مدیران شرکت های میلان کالاپلاست، وینوپلاستیک، پیشگام صنعت، پلیمران سازه صبا، کیمیاران، ورنا در، ساپل، کاواک پلاستکار صنعت البرز، زیفن و قالبسازی فراهنر با شرکت در این سمینار آموزشی اهمیت این آموزش را دوچندان نمودند.

دکتر میرسیروس غیبی مدیر برند زیفن و مدرس این سمینار آموزشی بود.

 

IMG

از جمله مباحث این آموزش نظام آراستی در 5 حوزه ساماندهی Seiri، پاکیزه سازی Seiso، نظم و ترتیب Seiton، استانداردسازی Sekitsu،انضباط Shitsuke در محیط کار، توسط مدرس این دوره به مدیران ارشد و میانی شرکت کننده آموزش داده شد.

دکتر میرسیروس غیبی مدرس سمینار های آموزشی مشاغل با اشاره به اهمیت برگزاری این سمینارهای گفت:

5S  پیش شرط اجرای موفقیت آمیز سایر سیستم ها و مدلها در شرکت های تولیدی می باشد و مزیت آن این است که در همه جا قابل پیاده سازی است.

ناصر امینی مدیرعامل صاحب برند شرکت ساپل و مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا در ابتدای سمینار با یادآوری خاطره ای از تجربه موفق از آموزش 5S  توسط آقای دکتر میرسیروس غیبی بر اهمیت این آموزش تاکید نمود و گفت:

اجرای  5S  امری ضروری و انکار ناپذیر در شرکت ها است و مدیران شرکت ها می توانند با اجرای آن به بهبود روند مدیریت و در نهایت بهبود کیفیت محصول خود بپردازند.

IMG

مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا از حضور مدیران و حامیان در این سمینار آموزشی تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این آموزش، حضار از واحدها و همچنین آزمایشگاه تحقیقاتی مولکولی و ژنتیک سرطان موسسه بازدید نمودند و از روند فعالیت این مرکز مطلع شدند.

IMG

شایان ذکر است سمینار آموزشی 5S  تحت نظارت انستیتو پلیمر شرکت کیمیاران برگزار و به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور ارائه گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *