اخبار

جشن کرامت به مناسبت عید غدیر

36

من مرا قب خودم هستم

جشن کرامت به مناسبت عید غدیر

از در که وارد شدم صدای موسیقی و صدای دست زدن هایشان به گوش می رسید. گرد هم آمده بودند، انگار خبری از درد نبود، نه گریه بود و نه صدایی که کمک بخواهد.
لبخند روی صورتشان نقش بسته بود و امید سراسر اعماق وجودشان را پر کرده بود. همه جا پر بود از مهربانی، موسیقی، آواز و صدای دلنواز دف که می نواخت “من مراقب خودم هستم”
چقدر دلنشین است که بگوییم من مراقب خودم هستم تو هم مراقب خودت باش.
بیاییم مراقب حال هم باشیم که خدا می داند چقدر خوب می شوم و چقدر خوب می شوی

امروز 26 تیر ماه 1401 به همت خیرین و نیکوکاران 200 درمانجویان مبتلا به بیماری سرطان گرد هم آمدند تا در جشن کرامت نیکوکاران خاطره ای شیرین بسازند.
کنار کسانی که امیدوارانه با بیماری سرطان می جنگند و امیدوار به روز های بهتری که در کنار خانواده هایشان مراقب یکدیگر باشند.
به مناسبت عید غدیر خم جشن خودمراقبتی با عنوان “من مراقب خودم هستم” با حضور 200 درمانجوی تحت درمان موسسه خیریه مهر سهیلا در تالار شمس برگزار گردید.
این مراسم به همت موسسه خیریه مهر سهیلا و با یاری و حمایت شرکت محترم ساپل، شرکت محترم بسته بندی بدیعه، مراسم شکرگزاری توسط خانم الهام پویامنش مربی یوگا، مجری و خواننده جناب آقای نیما ریاضی به عنوان سفیر مهربانی موسسه و با سخنرانی خانم فرناز سپندار کارشناس تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار گردید.
ضمنا یکی از اتفاق های زیبای این مراسم حضور ارزشمند گروه دف نوازی مهر سهیلا بود.

در این روز ها مهرسهیلا شاهد حضور ارزشمند داوطلبانی است که در کنار درمان در جهت ارتقای روحیه و ایجاد امید در کنار درمانجویان هستند.
سرکار خانم زمانی استاد دف که بصورت داوطلبانه به بیش از ۳۰ نفر از درمانجویان آموزش موسیقی می دهد، همچنین با گروه درمانجویان مهرسهیلا به اجرای موسیقی در جشن غدیر پرداختند و بسیار مورد توجه درمانجویان و خانواده هایشان قرار گرفت.
جناب آقای حاجی زاده استاد آواز یکی دیگر از داوطلبانی هستند که در اموزش درمانجویان مهرسهیلا را یاری می کنند و با استفاده از گروه تحت آموزش خود در این برنامه حضور داشتند.

 

اجرای تک خوانی یکی از درمانجویان به سرپرستی استاد آواز آقای حاجی زاده بسیار دلپذیر بود.
این مراسم به همت موسسه خیریه مهر سهیلا و با یاری و حمایت حامیان شرکت محترم ساپل، شرکت محترم بسته بندی بدیعه برگزار شد.
مراسم شکرگزاری توسط خانم الهام پویامنش مربی یوگا، سخنرانی آموزشی خانم فرناز سپندار کارشناس تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی البرز و مجری و خواننده ارزشمند آقای نیما ریاضی به اجرای برنامه پرداختند.
از خداوند برایتان وسعت روزی، سلامتی همراه با آرامش از خداوند متعال خواستاریم.
روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *