اخبار, پیشگیری

جلسه مشترک با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا، دکتر راضیه لطفی معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز به همراه خانم دکتر رسان نژاد سرپرست ارزشیابی مراکز تحقیقاتی و توسعه بالینی و دکتر پور جعفر مدیر توسعه و ارزیابی مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی البرز در جلسه مشترک با مسئولین موسسه دیدار نمود.

دکتر راضیه لطفی با اظهار خرسندی از حضور در این جلسه گفت: موسسه خیریه مهر سهیلا دارای پتانسیل بالای علمی می باشد و دانشگاه آمادگی خود را در اجرای طرح های مشترک برای ارتقاء کیفیت سلامت عموم و بیماران اعلام می نماید.

معاون تحقفیقات و فن آوری علوم پزشکی در ادامه گفت:یکی از دغدغه های بسیار مهم در دنیا، زندگی پس از ابتلا به بیماری سرطان می باشد. اینکه چطور امید را در بیمار زنده نگه داریم و چگونه در این مسیر به بیمار کمک کنیم از مسائل بسیار مهم می باشد.

دکتر نکوئیان عضو هیات مدیره و مسئول آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان مهر سهیلا در این جلسه گفت:ارتباط دانشگاه و صنعت حلقه مفقوده ای است تا این دو با هم ارتباط پیدا نمایند.

مهر سهیلا به واسطه حامیان صنعتی خود پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت در مسیر تحقیقات محصول محور می باشد.

ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهرسهیلا دیگر حاضر این جلسه گفت:خدا را شاکریم که دوباره فرصتی دست داد تا در کنار جامعه علمی و دانشگاهی قرار گیریم و قطعا این تفاهم مسیرمان را در تحقق آرزوهایمان هموارتر خواهد نمود.

IMG

در ادامه معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی با هیات همراه از امکانات آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان مهر سهیلا بازدید نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *