اخبار

بازدید بنیاد علوی از موسسه خیریه مهر سهیلا

Untitled 1

بازدید جناب آقای مهندس خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی از موسسه خیریه مهر سهیلا
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهرسهیلا 25 مرداد ماه 1401 مهندس خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی از این مرکز بازدید نمود.
مدیرعامل بنیاد علوی در نشستی صمیمی با مسئولین موسسه خیریه مهر سهیلا و در جمع کارکنان این مرکز ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این مرکز گفت:
بنیاد علوی قصد دارد در آینده نزدیک با موسسات خیریه و تشکل هایی که دلسوزانه و شفاف فعالیت می نمایند همکاری نماید.
ایشان با همسو خواندن فعالیت های موسسه در امر پیشگیری و آموزش اظهار امیدواری نمود با موسسه خیریه مهر سهیلا بعنوان خیریه موثر دراستان البرز همکاری نزدیک تری داشته باشد.

ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا ضمن تقدیر از حضور ارزشمند ایشان در ابتدای جلسه ضمن تشریح فعالیت های موسسه از جمله ماموریت و رسالت این مرکز و همچنین معرفی خدمات بخش های مختلف گفت:
موسسه خیریه مهر سهیلا بر اساس نیاز استان البرز در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با حضور جامعه پزشکی و مدیران صنعتی تاسیس شده است و با تجلی امید در بیماران مبتلا به سرطان تاکنون توانسته به بیش از 1500 بیمار امدادرسانی نماید.
در ادامه مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا گفت: برای کلیه بیمارانی که در این مرکز تحت حمایت قرار می گیرند علاوه بر پرداخت هزینه درمان ، خدمات مشاوره ای، پزشکی و کارگاه های آموزشی نیز برای بیمار و خانواده بیمار تدارک دیده شده است.
مدیرعامل بنیاد علوی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز ضمن آشنایی با روند فعالیت ونحوه خدمات رسانی به بیماران مبتلا به سرطان از آزمایشگاه تحقیقاتی مولکولی و ژنتیک سرطان مهر سهیلا نیز بازدید نمود.
در این جلسه آقای بوبینی مدیر گروه های جهادی استان البرز نیز حضور داشتند.
روابط‌عمومی موسسه خیریه مهرسهیلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *