اخبار

موسسه خیریه مهر سهیلا به نشانی جدید انتقال یافت

logo33

موسسه خیریه مهر سهیلا به نشانی جدید انتقال یافت
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سیهلا دفتر این موسسه از تاریخ 12 تیر ماه 1400 به آدرس سه راه رجایی شهر(سه راه گوهر دشت) ، خیابان سلحشور ، پلاک 6 انتقال می یابد.
ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا این تغییر را در جهت توسعه و ارتقای خدمات رسانی به درمانجویان تحت پوشش عنوان نمود و گفت:
ساختمان جدید موسسه خیریه مهر سهیلا توسط یکی از نیکوکاران یه این مرکز اهدا شده و پس از تجهیز و آماده سازی با هدف خدمت رسانی مطلوب تر آماده بهره برداری می باشد.
مدیر عامل موسسه خیریه مهر سهیلا با معرفی طبقات مختلف این مرکز گفت:
ساختمان جدید مهر سهیلا دارای چهار طبقه با امکانات کامل آموزشی، مددکاری، روانشناسی، روانپزشکی در جهت پاسخگویی مطلوب تر به درمانجویان اختصاص داده شده است و در حال تجهیز و توسعه می باشد.

دکتر رضا نکوئیان” دکترای تخصصی ژنتیک پزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین عضو هیئت مدیره موسسه خیریه مهر سهیلا در خصوص این ساختمان گفت:

مطالعات درحوزه سرطان اجتناب ناپذیر است و سرطان در حال تغییر و بصورت نوظهور در حال پیدایش می باشد
باید بتوانیم تحقیقات را به گونه ای مدیریت نمائیم تا با تغییرات پیشرفت سرطان به روز باشیم و از آنها مطلع گردیم باید با آگاهی از رشد این مهم، تشخیص صحیح و سریع و قاطع داشته باشیم و مسیر درمانی صحیح را انتخاب نماییم.
لذا برخورداری از یک آزمایشگاه مجهز و به روزطبق ماده 9 اساسنامه در راستای اهداف موسسه و ارتباط با مراکز تحقیقاتی ملی و بین المللی ضروریست و می تواند ما را در این مسیر یاری نماید
عضو هیئت مدیره این موسسه در ادامه گفت: طبقه‌ چهارم این ساختمان به پژوهشگاه ژنتیک اختصاص داده شده که به زودی پس از تجهیز می تواند بعنوان آزمایشگاه مولکولی سرطان در استان به بهره برداری برسد.

موسسه خیریه مهر سهیلا تا کنون به 1265 درمانجو خدمات رسانی نموده است. کمک های مالی و کمک هزینه خرید دارو، تجهیزات پزشکی، مشاوره های پزشکی و تغذیه ، مددکاری و روانپزشکی از جمله فعالیت های نوع دوستانه این مرکز بوده که با حمایت صنعتگران حامی این موسسه محقق شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *